לימודים בישראל

לימודי מנהל עסקים ושיווק

בעולם שבו כמעט בכל תחום ותחום שוררת תחרות עזה, שרק הולכת ומתעצמת, אך טבעי הוא שבעלי מיומנויות השיווק יהיו אנשי מקצוע מבוקשים במיוחד, וכשמדובר במנהלים בעלי יכולות בתחום זה הרי שדלתות רבות נפתחות בפניהם והם משתבצים למשרות בכירות ביותר.

כשמדברים על לימודי מנהל עסקים ושיווק, חשוב לדעת, הכוונה היא לתואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק (כשם שישנן התמחויות אחרות, דוגמת מערכות מידע, פיתוח ארגוני, מימון וחשבונאות). זהו שילוב רב עוצמה במיוחד שמקנה בראש ובראשונה מיומנויות ניהוליות ובנוסף ידע יקר ערך בשיווק על אפיקיו השונים.

תוכנית לימודי מנהל עסקים ושיווק

לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק מקנים ידע וכלים בתחומים כמו התנהגות צרכנים, אסטרטגיה שיווקית, התנהגות ארגונית, מודיעין שיווקי, תקשורת שיווקית, מימון, כלכלה, אמנות המשא ומתן ועוד.

ישנם הבדלים בין תוכניות הלימודים הספציפיות במסגרת ההתמחויות בשיווק, אולם כולן מקפידות על שילוב בין הקניית ידע תיאורטי לבין התנסויות מעשיות כגון כתיבת תוכניות שיווקיות וכו'. בחלק ממוסדות הלימוד זוכים הסטודנטים להיפגש עם דמויות מפתח בעולם העסקי, ובפרט בתחום השיווק, ולומדים ממקור ראשון כיצד עושים זאת בצורה הטובה ביותר.

המסלול של לימודי מנהל עסקים ושיווק (שכאמור מורכב מלימודי תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות ספציפית בשיווק) מוצע על ידי מספר מכללות בארץ. בין האפשרויות: המרכז האקדמי כרמל, המכללה למנהל, המרכז ללימודים אקדמיים, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת רמת גן, המרכז הבינתחומי ומכללת רמת גן.

מנהל עסקים ושיווק במסלול האקדמי המכללה למנהל

אחת האופציות של לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק היא כאמור המסלול האקדמי המכללה למנהל. במסגרת מכללה מובילה זו ישנן שתי אפשרויות התמחות: שיווק, פרסום ודיגיטל, ושיווק וטכנולוגיות עסקיות.

באופן כללי בית הספר למנהל עסקים מכשיר בוגרים מזה 30 שנה, ומתאפיין בתוכניות לימודים חדשניות ובסביבת לימודים מעצימה.

מנהל עסקים ושיווק במרכז האקדמי כרמל

בית הספר למנהל עסקים שבמרכז האקדמי כרמל מציע גם הוא התמחות בשיווק ופרסום.

התוכנית כוללת קורסים בהיקף של 120 נקודות זכות, הנחלקות ל- 75 נ"ז של לימודי חובה, 27 נ"ז במסגרת ההתמחות בשיווק ופרסום, קורסי העשרה בהיקף 6 נ"ז וסמינר ופרויקט (שמקנים 12 נ"ז). בין הקורסים המוצעים במסגרת התמחות זו: יסודות השיווק, חקר ביצועים, כלכלת ישראל, חשבונאות ניהולית, התנהגות צרכנית, פרסום וקידום מכירות, ניהול מותג ושיווק באמצעות האינטרנט.

מנהל עסקים ושיווק במרכז הבינתחומי הרצליה

בבית ספר אריסון למנהל עסקים שבמרכז הבינתחומי הרצליה תמצאו לצד הקורסים ה"קלאסיים" בתחום השיווק גם כאלה עדכניים כגון היבטים פסיכולוגיים במיתוג, שיווק במזרח הרחוק ושיווק במדיה החדשים – קורסים שמציידים את בוגרי המרכז בכלים יקרי ערך המותאמים במיוחד למציאות של ימינו.

לסטודנטים מצטיינים מוצעת האופציה של התמחות בתקשורת שיווקית – מסלול הכולל מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים בתחום והתנסות מעשית בתכנון ויצירת קמפיינים.

אפשרויות תעסוקה לאחר סיום התואר

השילוב של לימודי מנהל עסקים עם לימודי שיווק מקנה לבוגרים נקודות זכות רבות בבואם להשתלב בשוק התעסוקה, ופותח בפניהם דלתות רבות – הם עשויים להפוך למנהלי מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית (הידועה גם כ- MARCOM), תקציבאים, אנשי מחקר בתחום השיווק, מנהלי תיקי לקוחות ועוד, לרוב במסגרת מסלולים המבטיחים קידום מהיר יחסית בחברות ובארגונים הזקוקים למנהלים בעלי יכולות שיווקיות.

checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם: 072-2705671
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ
והכוונה למגוון מוסדות לימוד!



checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

חיפוש לימודים
  • מכללת סמי שמעון
  • בית הספר הארצי להנדסאים
  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  • אוניברסיטת אריאל
  • המרכז האקדמי פרס
  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה
  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
  • מכללת תל חי
  • מכללת בית ברל
  • מכללת כנרת
  • סמינר הקיבוצים
  • מכללת רמת גן