לימודים בישראל

לימודי פרסום

עולם הפרסום נתפס כזוהר ומרתק, שהרי מי מאיתנו לא רוצה להיות מעורב ביצירת קמפיין שיווקי בכיכובם של דוגמן לוהט וזמרת טרנדית, להגות סלוגנים שכולם יחזרו עליהם שוב ושוב וכמובן לעבוד במשרדים מעוצבים להפליא וייחודיים.

גם רבים מבין אלה המודעים למציאות שמאחורי הדימוי – עבודה קשה, לעיתים סיזיפית, תובענית מאוד ודורשת תעצומות נפש לא מעטות – עדיין רוצים להיכנס לעולם זה, אל אחד התפקידים השונים שמציעה תעשיית הפרסום (ארט דיירקטור, קופירייטר, מתכנני מדיה, פלנרים, תקציבאים, אנשי טראפיק ועוד).

ברוב המקרים הדרך אל עולם הפרסום עוברת בלימודי תעודה בתחום, תיק עבודות רב רושם ויכולות אישיות גבוהות כמו גם אישיות ייחודית, אולם כמו בתחומים רבים אחרים גם בתחום זה מתחילה מגמת אקדמיזציה, כך שלימודי תואר ראשון בפרסום הוא בהחלט מסלול שפותח דלתות רבות.

איך אפשר לקבל תואר ראשון בפרסום?

נכון להיום ישנו רק מוסד לימודים אחד המעניק תואר ראשון בפרסום – הקריה האקדמית אונו.

בנוסף למסלול פורץ דרך זה, ניתן ללמוד פרסום במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים, בשיווק או בתקשורת, וישנם גם מסלולי לימודי תואר שני המעניקים ידע יקר ערך וכלים אפקטיביים בתחום הפרסום ובהתאם יוצרים אנשי מקצוע מעולים.

תוכנית לימודי פרסום בקריה האקדמית אונו

הקריה האקדמית אונו מציעה כאמור תוכנית לימודי פרסום ייחודית המובילה ל- B.A בפרסום ותקשורת שיווקית.

הלימודים נמשכים 3 שנים, כשבשנה השלישית זוכים הסטודנטים להכשרה מעשית בשילוב "הבצפר", בית הספר למקצועות הפרסום שהקים איגוד חברות הפרסום בישראל. ניתן לבחור בין לימודי בוקר במתכונת של 3 פעמים בשבוע (ימים מלאים) לבין לימודי ערב במתכונת של פעמיים בשבוע (בין 16:00 ל- 22:00) + יום שישי (8:00-14:00). הבוחרים במסלול לימודי הערב יידרשו ללמוד בסמסטר קיץ אחד בתום השנה השלישית.

תנאי קבלה: כיאה למסלול מבוקש שרמת הלימודים בו גבוהה, תנאי הקבלה למסלול אינם פשוטים. ממוצע הבגרות המינימלי הוא 92, הציון הנדרש בפסיכומטרי הוא 650 (לחילופין יש לעבור מבחן מיון מיוחד של הפקולטה למנהל עסקים), וכן יש לעבור ראיון אישי אצל אחד מחברי הסגל.

משוכה נוספת הניצבת בפני המעוניינים בלימודי תואר ראשון בפרסום היא שכר הלימוד: קרוב ל- 30,000 ש"ח בשנה (כשהלימודים נמשכים כאמור 3 שנים).

תוכנית הלימודים: תוכנית הלימודים הינה רב תחומית, וזאת לנוכח הדרכים הרבות בהן ניתן לפרסם בימינו ומבחר הערוצים הקיימים בעידן הדיגיטלי. במהלך הלימודים מושם דגש על פיתוח וטיפוח היצירתיות וכן על התנסויות מעשיות, ובנוסף זוכים הסטודנטים לעזרה בכל הקשור לתעסוקה בתחום בתום הלימודים.

הנושאים הנלמדים במהלך התואר: הלימודים הינם כאמור רב תחומיים, ובין השאר זוכים הסטודנטים לידע יקר ערך בנושאים כגון יחסי ציבור, דוברות, הסברה, שיווק דיגיטלי, פסיכולוגיה בפרסום, שיטות מחקר בפרסום, מערכות מידע בפרסום, דיני תקשורת, קריאטיביות, תכנון אסטרטגיה, בניית מותגים וניהולם, ניהול משברים ועוד ועוד.

לימודי פרסום במסגרת תואר ראשון

לצד התוכנית הייחודית של הקריה האקדמית אונו ניתן כאמור ללמוד לתואר ראשון או במסגרת לימודי תואר שני בבתי ספר לתקשורת, ניהול או מנהל עסקים, ולבחור בהתמחות בפרסום.

בין המסלולים המקנים את האפשרות להתמקצע בדרך זו: מסלות תקשורת שיווקית במסגרת לימודי ראשון בתקשורת במכללת ספיר, תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק במכללה האקדמית ת"א יפו, תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום במכללה למנהל, תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום במרכז האקדמי כרמל, ועוד.

checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם: 072-2705671
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ
והכוונה למגוון מוסדות לימוד!



checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

חיפוש לימודים
  • מכללת סמי שמעון
  • בית הספר הארצי להנדסאים
  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  • אוניברסיטת אריאל
  • המרכז האקדמי פרס
  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה
  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
  • מכללת תל חי
  • מכללת בית ברל
  • מכללת כנרת
  • סמינר הקיבוצים
  • מכללת רמת גן