לימודים בישראל

לימודי תקשורת שיווקית

העולם של ימינו הוא עולם שבו שיווק ופרסום משחקים תפקיד ראשי, ובהתאם מסלולי לימודים שונים המכשירים אנשי מקצוע בתחום זה הינם מבוקשים מאוד. אחד המסלולים שבו ניתן לצעוד וללמוד על מנת להגיע למשרות נחשקות בעולם הפרסום והשיווק הוא לימודי תקשורת שיווקית. ברוב המקרים תוכניות הלימוד של התקשורת השיווקית משויכות לבתי ספר למנהל עסקים, שכן תקשורת שיווקית היא למעשה חלק מתוך לימודי מנהל עסקים.

מה לומדים במסגרת תואר בתקשורת שיווקית?

תחום התקשורת השיווקית הוא אחד המגוונים ביותר שיש, ובנוסף הוא משיק לתחומי ידע רבים, ועל כן הבוחרים באופציה של לימודי תקשורת שיווקית נהנים משלל קורסים ומידע מגוון מאוד. בין השאר זוכים הסטודנטים לרכוש כלים ומיומנויות בתחומים מגוונים כגון:

  • שיווק דיגיטלי.
  • דוברות, הסברה ויחסי ציבור.
  • מערכות מידע.
  • ניהול מותג.
  • קופירייטינג.
  • פסיכולוגיה (ובפרט בהקשר של פרסום והנעה לפעולה).
  • כלכלה.
  • תקשורת שיווקית בנקודות מכירה.
  • גישות חדשניות בשיווק.
  • מדידה והערכה באינטרנט.
  • ניהול משברים.
  • דיני תקשורת.
  • אתיקה.

באופן כללי מקנים לימודי התקשורת השיווקית כלים מעשיים ובמקביל ידע תיאורטי, שילוב שיוצר אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים לעבודה במבחר רחב של אפשרויות.

אפשרויות התעסוקה של בוגרי לימודי תקשורת שיווקית

בעלי תואר ראשון בתקשורת שיווקית יכולים לעבוד כתקציבאים (למשל במשרדי פרסום), כמתכנני רכש מדיה, בדוברות (הן בתחום הפוליטי והן בתחום העסקי), כיועצי תקשורת, כיחצנים, בתחום השיווק באינטרנט, כמנהלי מוצר, במכוני מחקר שונים, כמנהלי מותג ועוד.

באיזו מתכונת מתקיימים הלימודים?

כיאה לתחום מגוון, גם אפשרויות הלימוד הן מגוונות מאוד:

  • B.A בתקשורת שיווקית – מסלול לימודי תואר ראשון בתקשורת המתמקד בתחום התקשורת השיווקית.
  • התמחות במסגרת בית ספר לתקשורת – למשל במכללה האקדמית ספיר. חטיבה מובנית, כאמור במסגרת לימודי התואר הראשון בתקשורת, המתמקדת בפן השיווקי של התקשורת.
  • התמחות במסגרת לימודי מנהל עסקים – למשל בבית הספר למנהל עסקים של המרכז הבינתחומי הרצליה.
  • לימודי תעודה – למשל המסלול שמציע המדור ללימודי חוץ של הפקולטה למזון, חקלאות וסביבה של האוניברסיטה העברית. מסלול הכולל 36 מפגשים שמיועד הן למי שרוצה לרכוש מקצוע מבוקש והן לבעלי עסקים המבקשים להתמקצע בתחום זה, שבאופן טבעי הוא חשוב לכל עסק.

לימודי תקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו

על מנת להתקבל למסלול של לימודי תקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו יש צורך בממוצע בגרות של לפחות 92 בצירוף מבחן פסיכומטרי או אמי"ר או מבחן מיון בשפה האנגלית, או לחילופין תואר ממוסד אקדמי מוכר (ראשון עם ממוצע של 80 או יותר, וכמובן תואר שני או שלישי). בכל מקרה המועמדים צריכים גם לעבור ראיון אחד על אחד עם אחד מאנשי הסגל של המחלקה.

הלימודים עצמם נמשכים 3 שנים וניתן לבחור בין לימודי בוקר (3 ימים בשבוע בין השעות 8:00 ל- 16:00) לבין לימודי ערב (פעמיים בשבוע החל מ- 16:00 ועד 22:00 ובנוסף ימי שישי בין 8:00 ל- 14:00. מסלול זה כולל סמסטר קיץ בתום השנה השלישית).

מסלול תקשורת שיווקית במכללת ספיר

הבוחרים במסלול של לימודי תקשורת שיווקית במסגרת לימודי התקשורת במכללת ספיר לומדים בשנה השנייה את הקורס "תקשורת שיווקית בעולם של מותגים", משתתפים בסדנאות "יסודות הפרסום" ו"יסודות יחסי הציבור", וכן לומדים את תורת הפלנינג (יצירת אסטרטגיה לפרסום). בשנה השלישית ישנו פרויקט גמר אותו מבצעים לאורך כל השנה, ובנוסף יש לבחור סדנה מתוך מספר אפשרויות (קופירייטינג, יישומים חדשניים ביחסי ציבור, לובינג ועוד).

checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם: 072-2705671
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ
והכוונה למגוון מוסדות לימוד!



checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

חיפוש לימודים
  • מכללת סמי שמעון
  • בית הספר הארצי להנדסאים
  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  • אוניברסיטת אריאל
  • המרכז האקדמי פרס
  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה
  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
  • מכללת תל חי
  • מכללת בית ברל
  • מכללת כנרת
  • סמינר הקיבוצים
  • מכללת רמת גן