לימודים בישראל

תואר שני בשיווק

אנחנו חיים בעידן שבו ליכולות מכירה גבוהות ישנן חשיבות עצומה בשוק התעסוקה ומקצוענים בתחום השיווק מוצאים עצמם במשרות מתגמלות מאוד מבחינת רמת השכר והמעמד. בהתאם, תואר שני בשיווק, או ליתר דיוק תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מקנה יכולות מרשימות במיוחד ופותח דלתות רבות.

לימודי תואר שני עם ההתמחות בשיווק כוללים מבחר תכנים מגוונים, ובהם, בין השאר, אסטרטגיות פרסום, התנהגות צרכנים, שיווק ישיר, תקשורת שיווקית, סקרים וכלים מחקריים, פיתוח מותגים, פסיכולוגיה שיווקית, שיווק מקוון, שיווק בינלאומי ועוד.

באופן טבעי ישנם הבדלים בדגשים בין תכניות לימודי שיווק לתואר שני וכדאי לקבל תמונת מצב רחבה ככל האפשר לגבי המסלולים באוניברסיטאות ובמכללות על מנת לבחור את זה המתאים ביותר להעדפות שלכם, לתחומי העניין שלכם ולאופן שבו אתם רואים את המשך הקריירה שלכם.

לימודי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מוצעים על ידי אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת אריאל, המרכז הבינתחומי הרצליה, המרכז האקדמי רופין, המרכז ללימודים אקדמיים (שנמצא באור יהודה), המרכז האקדמי פרס (השוכן ברחובות) והקריה האקדמית אונו.

משך הלימודים: שנתיים.

תואר שני עם התמחות בשיווק באוניברסיטת תל אביב

הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב מציעה תוכנית לימודים לתואר שני עם התמחות בניהול השיווק.

הקבלה לתוכנית זו היא על סמך הציונים במסגרת התואר הראשון (הציון המינימלי הוא 75) וכן על סמך ציון החלק הכמותי במבחן GMAT.

מסלול הלימודים שם דגש על נושאים כגון כריית נתונים לגבי שווקים וניתוחם, אפיון רצונות וצרכים של לקוחות פוטנציאליים, קבלת החלטות בתחומים כמו שוק מטרה וגיבוש אסטרטגיות ייצור ושיווק. בנוסף לומדים הסטודנטים בתוכנית זו תמחור, פרסום וקידום מכירות בדרכים שונות.

בין קורסי הבחירה: סוגיות נבחרות בטרנדים ונוירו-כלכלה ונוירו-שיווק.

תואר שני בקריה האקדמית אונו

על מנת להתקבל למסלולים השונים של לימודי מנהל עסקים לקראת תואר שני בקריה האקדמית אונו יש להיות בעלי תואר ראשון בשיווק או בכל תחום אחר וכן בעלי רקע ניהולי או מקצועי רלוונטי. ממי שהציון שלו בתואר הראשון הוא 80 ומעלה נדרשות 3 שנות ניסיון, ובעלי ציון גמר של 75-80 מחויבים ב- 5 שנות ניסיון (אלא אם כן מדובר ברופאים, עורכי דין או רואי חשבון, שיכולים להציג גם "רק" 3 שנות ניסיון). בנוסף על כל המועמדים לעבור ראיון אישי.

תוכנית הלימודים מדגישה את הכלים הנדרשים להחדרתם של מוצרים חדשים לשווקים השונים, את נושא בניית הערך למותג ואת הצעדים אותם יש לבצע כדי לשמר לקוחות קיימים לאורך זמן. בנוסף לקורסים זוכים הסטודנטים להרצאות אורח של פרסומאים ומפרסמים וכן של אנשי תקשורת מובילים.

בין הקורסים: חדשנות ויצירתיות בשיווק, סוגיות נבחרות בהתנהגות צרכנים וניהול מותגים במדיות חברתיות.

התמחות בשיווק באוניברסיטת אריאל

תוכנית הלימודים של אוניברסיטת אריאל מעניקה כלים מתקדמים וידע תיאורטי עדכני בכל הקשור לאינטראקציות השונות בין עסקים לבין לקוחותיהם, עם דגש על שיטות מחקר בתחום השיווק, פיתוח שירותים ומוצרים חדשים, שיווק קמעונאי, שיווק באינטרנט ופעילות שיווקית בינלאומית.

המרכז האקדמי רופין – דגש על שיווק בינלאומי

למסלול הלימודים המוביל אל תואר שני בשיווק מתקבלים בעלי BA עם ציון 80 ומעלה שעברו מבחן GMAT וקיבלו בחלק הכמותי לפחות 44. חלק מהמועמדים פטורים מחובת מבחן ה- GMAT, ובחלק מהמקרים נדרשים לימודי השלמה (ממי שאין באמתחתם תואר ראשון בשיווק או במנהל עסקים).

הלימודים ברופין מתקיימים באווירה מעצימה במיוחד ושמים דגש על שיווק גלובלי מתוך הבנה כי בעולם העסקים של ימינו מיומנויות המאפשרות פעילות בכל רחבי העולם הינן חשובות במיוחד.

checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם: 072-2705671
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ
והכוונה למגוון מוסדות לימוד!



checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

חיפוש לימודים
  • מכללת סמי שמעון
  • בית הספר הארצי להנדסאים
  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  • אוניברסיטת אריאל
  • המרכז האקדמי פרס
  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה
  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
  • מכללת תל חי
  • מכללת בית ברל
  • מכללת כנרת
  • סמינר הקיבוצים
  • מכללת רמת גן