לימודים בישראל

WEB TRIPLE MASTER – שלושה עולמות במסלול אחד – קידום אתרים | מדיה חברתית | הפקת אתרים – חיפה

תאור:
הקורס הינו היחיד בארץ שמכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לתפקידים הנדרשים ביותר בשוק המדיה הדיגיטלית והזירה האינטרנטית. הקורס שייתן לכם יתרון על פני כל מועמד בראיון עבודה.

מהפכת האינטרנט גרמה זעזוע לעולם השיווק, העיתונות והפרסום.  כמעט כל מדיה בעולם שלא השכילה לעבור או לעבוד במקביל גם באינטרנט, איבדה חלק גדול מתפוצתה או נסגרה.

העולם הדיגיטאלי של היום מבוסס על כלי אינטרנט מתקדמים כגון אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

בשנים האחרונות צוברת מהפכה זו תאוצה שלא נראתה כמותה באף ערוץ שיווקי אחר בהיסטוריה האנושית. ככל שכמות אתרים גדולה יותר מקודמת באינטרנט, נדרשות יותר משרות של מקדמי אתרים בעולם.

הקורס הנו המסלול היחיד והמוביל בישראל לשיווק באינטרנט. הוא משלב בתוכו שלושה נושאי ליבה שמקיפים את כל עולם השיווק במדיה האינטרנטית.

  • WEB CREATOR – בניית אתרים עם התמחות ב-WIX, WordPress ו-UI/UX.

בניית אתר לבית העסק שיהווה את חלון הראווה לשירותים ולמוצרים אותם הוא מוכר. מסלול בסיסי להקמת אתרי אינטרנט, בו יילמדו עקרונות העיצוב ושיטות העבודה של עולם האינטרנט, בקורס נלמדים הכלים והפלטפורמות המובילות בתחום העיצוב והקמת אתרי אינטרנט בסיסיים. כלים בסיסיים בפוטושופ, עיבוד תמונה, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים תדמיתיים, ניהול והקמת אתרי וורדפרס, הקמת אתר ב- Wix. כל זאת, בעזרת תוכנות ופלטפורמות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.

  • קידום אתרים SEO – כולל אופטימיזציה לחנויות eCommerce.

המסלול המוביל בישראל לקידום אתרים. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן. הנרשמים לקורס יקבלו סט חומרי לימוד המכילים מידע חשוב, עדכני ורב ערך, אשר מלווה את החומר הנלמד בקורס וכלים להמשך לימוד והתפתחות בתחום זה. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן, כולל מבחני הסמכה של גוגל.

  • ניהול קמפיינים במדיה חברתית – כולל הכנה להסמכה של פייסבוק

יצירת נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. כיום יש צורך לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. מהן המדיות החברתיות המרכזיות? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין? כיצד יוצרים באזז תקשורתי במדיה החברתית? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצר את הבאזז הנדרש?

והכי חשוב!!! כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעות מדיות חברתיות אלו? SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין , כלים ותקציב.

 

מטרת הקורס:
» הקניית מיומנות בהפעלת פלטפורמות ותוכנות לניהול והקמת אתרים בסיסיים ולא מורכבים.
» הקניית מיומנויות עיצוב וביצוע בסיסי של הקמת אתרי אינטרנט משלב התכנון ועד שלב הביצוע ללא תלות במעצבי גרפי או במתכנת..
» קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים אורגאניים וממומנים במנועי החיפוש ובזירה האינטרנטית.
» קידום ניהול ניו מדיה בחברות וארגונים.
» קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים במדיה החברתית.
» הכרת המדיה החברתית המשפיעה ביותר על הקמפיין.

קהל יעד:
חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש.
בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:
» מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.
» בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה האינטרנטית ולקדם את שירותיהם באמצעות זירות עוצמתיות .
» העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי.
» יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.

משך הקורס:
היקף מסלול הלימודים המלא הנו 330 שעות (275 שעות הדרכה ועוד כ55 שעות תרגול עצמי), עפ"י התכנית הבאה:
קורסי ערב 55 מפגשים הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג' בשעות 17:30-21:30 + ימי ו' בשעות 09:00-13:00) בכל מפגש 5 שעות הוראה.

תנאי קבלה:
» הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
» אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
» הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
» גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
» לא נדרש ידע תכנותי.
» לטובת תרגול מעשי במדיות בינלאומיות (גוגל, פייסבוק וכו') מומלץ כרטיס אשראי בינלאומי.
כרטיס האשראי לא יחוייב ומיועד לתרגול בלבד.

התמחות/תעודה:
» תעודת סיום מטעם מכללת מדיאטק ג'ון ברייס.
» תעודת הסמכה SEO
» תעודת הסמכה CSMO.
» הגשה להסמכות גוגל ופייסבוק.
– תשלום הבחינות אינו כלול בעלות הקורס.
בין נושאי הקורס:

  • WEB CREATOR
    » מבוא
    » פוטושופ
    » HTML + CSS
    » UX/UI ואופטימיזציית מבנה
    » WordPress
    » נגישות
    » WIX
  • קידום אתרים SEO
    » מבוא + אלגוריתם

» מילות מפתח ומדדי קידום

» אופטימיזציה מתקדמת

» אופטימיזציית מבנה

» גוגל אדס – קידום אתרים ממומן (כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל)

» גוגל אנליטיקס (כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל)
» Conversion Rate Optimization
» אתיקה משפטית
» שיווק וקידום בסלולר
» ניהול קמפיין אינטרנטי ותחילת עבודה

 

  • ניהול קמפיינים במדיה חברתית
    » מדיה חברתית – מבוא

» ניהול קמפיין Facebook

» כלים מתקדמים

» Twitter

» Linkedin

»  Pinterest ושיווק ויזואלי

» Instagram ושיווק ויזואלי

» ניהול קמפיין YouTube ושיווק בוידאו

» OAO & ORM

» כתיבה שיווקית.

 

הערות:
» מוכר לפקדון חיילים משחוררים.
» התחייבות לעבודה.

 

 

checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם: 072-2705671
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ
והכוונה למגוון מוסדות לימוד!



checkמאשר קבלת הטבות, מבצעים ועדכונים בהתאם לתקנון האתר

חיפוש לימודים
  • מכללת סמי שמעון
  • בית הספר הארצי להנדסאים
  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט
  • אוניברסיטת אריאל
  • המרכז האקדמי פרס
  • מכללת ג'ון ברייס הדרכה
  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
  • מכללת תל חי
  • מכללת בית ברל
  • מכללת כנרת
  • סמינר הקיבוצים
  • מכללת רמת גן